Kommer inte på någon bra rubrik!

Tråkigt grått väder idag, det var så fint med solen som sken i morse när jag vaknade, men tyvärr försvann den lika fort igen!
Jag är jätteförkyld idag, natten var jobbig, fick ingen luft genom näsan så jag kunde inte sova! var nog andra som inte heller kunde sova pga mig. blir mycket te med citron i idag!

Hampus börjar bli trött nu också, han ligger på en filt på golvet och sprattlar och gnäller lite! lägger man honom på magen så rullar han runt till ryggen direkt! mammas lilla sötis :) Han har börjat sova bättre sedan vi flyttade hit, kanske är lantisluften som gör det..

Ska nog städa lite idag och plocka ur diskmaskinen!
Ska också fortsätta att sy klart gardinerna.

Vi har köpt clíckgolv till vardagsrummet också, undra när det kommer läggas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0