Grilla våfflor!?

Det där om att det var dåligt väder igår, det tar jag tillbaka. Senare kom solen och Hampus och jag var ute på verandan hela dagen nästan. Åt lunch ute och satt i Linne i solen :) Hampus sprang runt i sin gåstol! Myspys..

Idag håller Micke på och bygger hyllor i ett skåp till mig som jag kan ställa massa skit på :) och så har han isolerat vattenrören i källaren. Jag har sytt garndiner idag igen. Hampus sover.

Vi fick älgfärs av grannen idag som varit uppe i Härjedalen och jagat.. Vi blev även inbjudna till hans kåta som han har på tomten någon kväll och grilla våfflor!! visste inte att man kunde grilla dom... men det låter ju mysigt!

Brygger kaffe nu och ska äta havrebollar.. sånna riktiga dom ljusa ni vet!? mums
Har även dammsugit och håller på och tvättar! Antar att Hampus vill ha mat snart också...

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter mysigt ju. :-D

Tittar förbi nästa vecka, ska kolla om jag kan avboka en läkartid för i sånt fall kan jag åka ner tidigare!!

Puss

2008-09-13 @ 13:29:33
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Lotta

York, Papillon, Lhasa apso och chihuahua.



är det i den lilla tjejen. riktigt bra pris också. :-D

2008-09-13 @ 20:42:44
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0