Ny bil..


Hampus sover, han har ganska hög feber. Fick sin andra vaccination igår så det är därför!

Micke är ute med grannen och fäller träd på tomten.. bra då får vi ved!

Har hänt mycket sedan jag skrev sist. Vi har haft dop, och det gick bra. Hampus var snäll hela dagen. Somnade under själva dopgudtjänsten. Han fick många fina presenter :)

Jag har börjat övningköra med Tälje trafikskola och det går jättebra. Körde även med Micke igår från Vagnhärad nästan hela vägen till Gnesta, det gick också jättebra! Kul att köra i min nya bil :)
En Hyundai Accent -03a.. köpte vi i onsdags! liten och bra..

Jag håller på och måla om i hallen, det är skittråkigt! men det ska förhoppningsvis bli finare än innan.. hoppas!




Nu ska jag kolla vad dom gör där ute.. det ramlar träd hela tiden!


Vårat hus.


Hampus på verandan!

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vart i Mölnbo bor ni? Kände inte igen huset (sommarstugeområde?)

2009-01-27 @ 19:53:49
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0