Grått

Mörkt och regnigt idag, men ändå ganska mysigt!
Hampus och jag tog sovmorgon idag, gick upp vid 9:30, det var kallt inne så vi satt på en brasa i öppnaspisen.. Mys!
Efter frukosten så somna han om, så nu har  jag lite egentid :)

Idag ska jag göra havrebollar och ska kanske måla klart i hallen om jag orkar!
Måste läsa lite körkortsteori också, har glömt bort det dom senaste dagarna.

I helgen kommer familjen min på besök, och mormor :)

Igår skickade jag iväg massa kort för framkallning,.. :) längtar tills jag får dom. bäst att framkalla så inte bilderna försvinner ifall datorn pajar!

Jaja, det var ännu ett meningslöst inlägg :))


Kommentarer
Postat av: Lotta

kommer inget brev från Hampus. :'(

2008-10-10 @ 11:24:51
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0