Snö

Dags att uppdatera lite, var ett tag sen! kommer aldrig ihåg att skriva, jag läser hellre andras bloggar!

Nu är snön borta :( Det som var så mysigt med snö och Hampus tyckte det va så kul att åka pulka.
1 anvent i helgen, ska upp och hämta mitt julpynt i boden idag tänkte jag, måste kolla vad jag har! Har redan satt upp en ljusslinga i en buske ute, jättefint!


Fredag idag! Imorn ska jag och Hampus vara hos mamma och pappa medans Micke är och tränar! Sen på söndag ska vi på julmarknad i Mariefred, mys!
Ska baka vörtbröd och lussekatter i helgen också, samt göra whiskeytryffel, mums!
Jag bakar allt matbröd  som vi äter, köper inget! kul att baka och så har man något att göra på dagarna.


Hampus har hunnit bli hela 7 månader nu, tiden går så snabbt! om 2 månader ska jag börja jobba igen... Hmm både kul och mindre kul! ska bli kul att komma iväg och träffa lite folk.
Nu blir det nog en dusch, först ska hampus få en portion gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0