Regn och solsken


Hampus ligger och sover, så nu har jag äntligen lite tid att göra något.
Dammsög precis och nu tänkte jag passa på att kolla internet lite, får se hur långt jag hinner innan han börjar skrika igen, man blir bra trött i huvudet av allt skrikande.

Fint väder idag efter helgens regnande. Vi var i Trosa från onsdag till lördag, bara massa regn! tråkigt.
Idag fyller bror min 21 och vi ska till honom och fika ikväll.

Idag är det första dagen jag är hemma och mammaledig själv! Mickes första dag på jobbet.. mycket mysigare att ha honom hemma måste jag säga.

Jaja nu skriker han igen, fick iaf 15 min för mig själv.. hehe

Kommentarer
Postat av: GudMor!!

:-)





2008-06-13 @ 23:38:00
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0