Mmm


Torsdag idag redan. och jag är inne på gravvo vecka 37 redan.

I Tisdags var mamma och jag inne på söder och kollade lite, var en sväng inne i söderhallarna och sen var vi i ringens köpcentrum. efter det tog vi en fika, en riktig mysdag :)

Igår var mamma och jag och hälsade på hos mormor, sen på kvällen var jag på en Aloe vera träff, fick testa massa skitäckliga drycker som skulle va bra för tarmen och sen lite salvor för olika krämpor, det var intressant och kul att träffa lite kompisar men jag vet inte om jag föll för aloe vera direkt.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska väl gå till affären en sväng. Micke ska mecka ikväll, han är så duktig han, snart är det bara besiktning av bilen kvar och sen ska jag tvätta och polera den så den blir fin.
Sen är det dags att övningsköra också, fick mitt tillstånd idag,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det där nere?? :-)
pussar!!

2008-03-16 @ 11:45:37
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0