massa onödig läsning


Onsdag idag redan!
Påsken sprang snabbt förbi utan att man hann märka av den nästan! Skönt att ha min man hemma flera dagar i rad :)
På påskafton var vi på middag hemma hos mamma och pappa, sen på Söndagen tog vi en utflykt ner till Trosa och kollade lite på Trosa camping.

Igår var jag på Mvc och gjorde gykosbelastning, för dom trodde jag fått gradivitetsdiabetes. Först kollade dom sockernivån när jag va fastande, sen fick jag dricka ett glas med vatten och socker och sen sitta kvar där i två timmar tills dom kollade sockernivån igen, den såg visst bra ut, vilket va jätteskönt!

Idag går jag in i vecka 39 :) inte långt kvar nu tills bebis kommer, men har inga känningar alls på att den skulle va påväg.

Funderar på om jag skulle tvätta fönster idag, men det är ju bara så tråkigt och jobbigt! men kan va skönt att ha sånt gjort tills den lilla kommer.

Imorn får man pengar, men alla går väl iväg igen till räkningar :( tråkigt!
Nu kommer posten! inget til mig :(

Var iväg i helgen också och köpte en barnbilstol, dyr, men bra hoppas jag! så nu har vi nog allt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hoppas bebisen kommer ut snart så jag får något att glädjas lite åt vännen :-D

2008-03-26 @ 14:33:34
URL: http://lottans.blogg.se
Postat av: Lotta

dom mår bara bra.. :-D
okej, vad vill ni ha för vovve då? tycker ni ska ta erat förnuft till fånga och flytta hit upp :-D
pussar

2008-03-26 @ 15:35:50
URL: http://lottans.blogg.se
Postat av: Lotta

okej.. vad mysigt. :-D
i maj har Thomas planerat att vi ska ner. jag vill ju till Er då :-D

2008-03-26 @ 16:30:13
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0