Gravvo vecka 36



Onsdag idag redan, även fast man är hemma hela dagarna så försvinner veckorna iväg.
Går in i gravvo vecka 36 idag, endast 4 kvar! :) så spännande och läskigt.
Har under hela tiden varit så säker på att förlossningen kommer gå så bra och att jag kommer klara av smärtan bra, men jag har börjat ändra mig. har sett för många förlossningsfilmer. börjar bli lite skraj. hehe

Kom precis hem från barnmorskan, tydligen växer bebis fort och ligger med huvudet neråt, allt var bra, men måste sluta äta järntabletterna för tydligen var värdet lite för bra! sen var blodtrycket lite högt, men det var ingen fara än.

Micke och jag kanske ska på hockey ikväll, om han inte behöver jobba över för länge.

Igår var mamma och jag hos mormor och hälsade på. Sen på kvällen blev det mys med pojken min :)

Nu ska jag äta massa frukt som jag var och köpte innan, jordgubbar.. Mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0