En ny vecka!


Måndag idag! Var på sista mötet med föräldragruppen idag, pratade om amning och fick se två filmer. 
Annars idag har jag inte gjort så mycket, väntar nu på att älsklingen ska komma hem så vi kan äta middag tillsammans.

Det är svart i våran trappuppgång, fick ta fram mobilen och lysa med för att hitta hem.

Nu är middagsbiljetter bokade också till ladiesnight i september, jag och Johanna ska dregla över Martin stenmarck :) Micke får va hemma och passa bebis..

Imorn ska jag fika med mamsen. sen nån dag i veckan ska jag åka och hälsa på på jobbet.
Drömde inatt att jag födde ett marsvin. blev så besviken när det inte blev någon bebis.. haha men måste ju va lättare att krysta ut ett marsvin än en bebis.

Ska ta och diska snart också, har inte haft nått vatten på hela dagen, dom skulle göra nått jobb så vattnet var avstängt från 08-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0