14 kg


14 kg, ja det är vad jag gått upp hittills under gradiviteten. hoppas kilorna bara rasar av mig sen, hmm säkert!

Kom precis hem från barnmorskan, allt såg fint ut, fast kanske åkt på gradivitetsdiabetes, ska kolla det på tisdag.
Måste va fastande, sen ska jag dricka en massa sockervatten i 2 timmar, sen får man domen.

Ska strax träffa min mamma och gå till mormor och fika. sen känner jag bara för att sova!
Igår hade jag storstädning, så idag förtjänar jag att slöa

Bilen gick förästen igenom besiktningen :) Så nu väntar vi bara på att micke ska få sitt handledarbevis, sen ska det köras,. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 10:09:32
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0