Utmaning

UTMANING
UTMANING

Jag har blivit utmanad av Lotta

Regler:
- Beskriv först reglerna. - Svara på alla frågor. - Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. - Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Bada Hampusen
Fixa iordning mig själv
Diska
Gå och köpa blöjor
Äta middag hos mamma och pappa

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hm. kan det varit sommaren i Gise, där man lärde känna sin bästa vän! kan det varit så länge sen!?


Ställen du bott på? 

Men mor och far har jag bott i:
Rågsved, Högdalen, annat ställe i Högdalen och Bandhagen
Själv i Rågsved, sen flytta Micke in.
Nu bor jag i Högdalen med Micke och Hampus. 

Fem saker du skulle göra om var biljonär?

Betala av lån
Köpa hus
Resa
Ge bort till släkt och vänner
Shoppa en massa



Personer du vill veta mer om:
Lotta, men eftersom hon skicka detta till mig så har jag redan fått veta en del :)
Svårt att få ihop 6 stycken, har jag enns så många vänner. iaf inte som har blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0