Sjuklingar


Min lilla familj är förkylda, jobbigt för lilla Hampusen som nyser och hostar! Igår var han på riktigt dåligt humör, men han mådde nog inte så bra, idag är han gladare!
På midsommarafton blev vi hemma, för micke va sjuk och hade feber.

Min lilla son är inte så liten längre, han går snabbt upp i vikt 6960g och 62,5 cm och redan 2 månader!
en riktigt envis kille med ett riktigt jävligt humör! så mysigt nu när han börjat le och skratta. 
Han vill fortfarande inte ligga i vagnen och inte kan man lägga ner honom någonstans utan att det blir livat så det är lite jobbigt! men han är så underbar ändå :)

Micke och jag gav pappa en flyglektion i 50 års present så förra veckan åkte Hampus och jag med mamma, pappa och bror till skavsta för att se han flyga. han ville inte riktigt erkänna att han var nervös, men det såg man att han var!
Han tyckte det var skitkul och fick styra själv hela tiden.

förra veckan fick vi nytapetserat i hallen, finfint!

Ska äta pastasallad nu som min älskling fixat till mig, det är inte så lätt att laga mat själv här på dagarna.


Kommentarer
Postat av: Lotta

:-) äntligen lite uppdateringar.. ;-)

fyra st blev dom. ser ut att vara tre hanar och en hona. :-D

hittat klänning nu då?! :-P



puss och kram!

2008-06-23 @ 14:49:50
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Lotta

UTMANING

UTMANING



Jag har blivit utmanad av Karin.



Regler:

- Beskriv först reglerna. - Svara på alla frågor. - Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. - Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!





Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?



Ta ut hundarna och mata dom.

Titta till kattungarna.

Tvätta ungarnas sängkläder.

Åka på simskola med ungarna.

Jobba.





Vad gjorde du för 10 år sedan?



Oj, var nog i full färd med att lära känna Jenni... Stämmer det Vännen??





Ställen du bott på?



Bodde hemma i hus, utanför Västerljung. Sen flyttade mamma till Trosa till lägenhet och pappa till gården.

Bodde hos båda.

Sen flyttade jag ihop med Stefan i Oxelösund i lägenhet, sen bodde jag själv i Oxelösund i lägenhet.

Sen flyttade jag till Fredrik i Nyköping i lägenhet.

Sen bodde jag hos Fian i Oxelösund i lägenhet.

Sen bodde jag själv i Nyköping i lägenhet.

Och NU till sist bor jag med Thomas utanför Sveg i hus.

Ett jävla rännande var det....



Fem saker du skulle göra om var biljonär?



Köpa tomten vi tittade på igår.

Betala av alla lån åt alla i släkten.

Köpa en stor fin jeep.

Köpa massor av aktier.

Ge bort till bättre behövande, typ vårat fadderbarn i Togo.





Personer du vill veta mer om:



Jenni, Petra, Sandra, Larschan och Madde.



2008-06-25 @ 08:29:52
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0