Förkylning!

Lillen ligger och sover, skönt för både honom och mig. Han är så gnällig nu på dagarna, stackarn är jätteförkyld så jag förstår honom. Täppt i näsan, nyser och hostar! Hoppas det går över snart.

Är fågelvakt åt mamma och pappa som är på husvagnssemester. kul med lite djur här hemma. Fast han ska jämt börja skrika när man äntligen fått Hampus att sova. suck!

Fick en jättefin nalle på posten igår, tack vännen :)

Fint väder idag, blir nog att gå ut en sväng senare när Hampus vaknat. Måste städa också! får besök mot slutet av veckan. På lördag kommer antagligen Mickes mamma och hälsar på mig och Hampus när Micke är borta över dagen på nån båtkörkortskurs.
Tur att man inte jobbar idag, för hur skulle jag tagit mig till jobbet då, nu när det är skrejk?

ska nog passa på och ta en dusch nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

:-)

Kan du inte ta kort på nallen så jag får se hur den blev?! :-D

Kramar!!

2008-07-01 @ 09:30:09
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0