Torsdag



Var hos barnmorskan igår, men fick inte min vanliga för hon var ledig, men denna va också bra, men inte lika noga. men allt såg bra ut, hon tyckte jag hade en ordentlig mage. efter besöket där gick jag och köpte massa frukt på coop, mums! sen gick jag hem till mamma och pappa och hälsa på, bror min kom också förbi en sväng!

Senare åkte jag till Heron och mötte jobbkompisarna, det va kul att träffa dom, kändes som evigheter senast. Vi gick och köpte biobiljetter, sen gick vi till O´lerys och åt mat. jag tog samma rätt som jag alltid äter där Blackened steck, gott gott! sen gick vi och tog en fika och sen var det dags att kolla på filmen, Charlie Wilsons war, den var inte så värst bra, ganska seg. Efter filmen fick jag skjus hem av Micke.

Vad händer idag då? Jag har precis bokat biobiljetter till mih och Micke på lördag, Vi ska se Morgan Pålsson filmen, får se om den är bra! Ska iväg och träffa mamma sen också, vi ska gå en sväng till mormor och fika. Micke ska mecka med bilden ikväll så det blir dött här hemma. :(

Ska göra mig iordning nu, och kanske käka någe!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det god middag nästa helg då om vi kommer ner?! :-D

2008-02-21 @ 14:32:10
URL: http://lottsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0