Tisdag


Bara Tisdag idag! Har suttit hela förmiddagen och kollat på tv4 Anytime, skönt att kunna välja vad man vill se när man vill.
Sen ringde mor min och bjöd ut mig på lunch, det blev kinabuffe i centrum, mums!
Sen gick jag med henne en sväng när hon skulle gå till jobbet, så man fick sig lite motioin.

Micke ska mecka med bilen våran ikväll efter jobbet, så man kommer inte hem föräns senare. måste hitta på något att göra. blev ju ingen städning igår så man kanske skulle köra en sväng med dammsugarn, och kanske diska lite.

Imorn eftermiddag blir det besök hos barnmorskan, sen blir det bio med jobbkompisarna.

Har framkallat bilderna från semestern, fick dom idag på posten. man längtar tillbaka lite :)

Undra förästen när jag får körkortstillståndet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0