Onsdag!


Onsdag och det är sol och skönt ute. men ändå pallar man sig inte ut. Man blir så slö av att va hemma. kl är nu ett och jag har precis duschat och ska snart sminka mig. men man kanske ska njuta av lugnet, för snart kommer det inte va så lungt längre, med en bebis i huset.

Ska vara hos barnmorskan kl 15, sen ska jag gå en sväng till mamma och pappa och hälsa på och låna lite pengar, ska ju på bio ikväll med jobbkompisarna men plånboken är tom.

När lönen kommer finns det lite saker som vi måste köpa till bebis, som babyskydd, skötbädd sen lite andra småsaker. skönt att barnvagn, spjälsäng och kläder är klart iaf. barnvagnen har varit inköpt sen jag var i v 17, så den står och dammar igen snart! ska bli så kul att gå ut och köra den.

Börjar bli så otroligt trött på att vara gravid, (om man nu får säga så) men man kan ju inte ligga som man vill och inte sitta som man vill utan att det gör ont. men det är ju ändå ganska mysigt med magen och alla sparkar, fast att dom börjar bli lite väl hårda ibland.

MM va gott det skulle vara med glass nu. eller massa frukt... eller både och :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen har du börjat uppdatera lite.. ;-)
vart du förvånad tidigare idag av mitt besked?? :-)
nästa helg så hoppas jag att vi tar oss ner som jag sa tidigare.. då vill jag ses!! måste hinna klappa på magen lite.. så kniiiiiip kvar h*n där inne ett litet tag till ;-)

2008-02-20 @ 13:30:44
URL: http://lottans.blogg.se
Postat av: Anonym

blev det glass lr frukt?! :-D

2008-02-20 @ 21:51:14
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0