Måndag


Var på andra föräldragruppen idag, måste säga att förra var roligare!
Idag pratade vi om avslappning, sen fick vi lyssna på ett avslappningsband. Fick hålla mig för skratt typ hela tiden, asjobbigt. dom stackars killarna som var med bara skaka på huvudet.
Hur mår din mage idag? hur mår dina tår idag?  känn hur livmodern öppnar sig och barnet tränger fram.
Vissa i gruppen somna till och med.

Idag är det löning och så fick man pengar från försäkringskassan, så man blev lite på shoppinghumör, men kanske inte ska shoppa bort alla pengar nu när man äntligen har pengar.

Mamma och jag kanske ska gå på skansen i veckan. hon är ledig från jobbet så vi tänkte hitta på nått. var så länge sen man va på skansen. annars vet jag inte vad som händer i veckan.

Fint väder är det ute också. måste ut och röra lite på sig.

Kommentarer
Postat av: gonza

haha.. jag vill oxå känna hur livmodern öppnar sig.. hahah

2008-02-25 @ 10:05:57
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en bra måndag!

2008-02-25 @ 10:24:35
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0