Fredag


Godmorgon!

Solen skiner, men tyvärr blåser det en massa, gjort det hela natten, trodde fönstrerna skulle gå sönder.

Jag har precis ätit frukost, ska strax ta en dusch och sen storstäda, damma, moppa, dammsuga och diska den lilla disken vi har! ska bli skönt och få det riktigt rent.


Micke och jag ska på middag hos mamma och pappa ikväll, trevligt! och skönt att slippa laga maten själv :)

Trodde jag skulle få lön idag, men tydligen inte. Jag som va på lite shoppinghumör!


Kanske ska slänga granen idag också, som stått på balkongen sedan efter jul, har inte orkar bära ut den än. hehe


Hade inte så mycket att skriva idag märker jag! men ni får hare så bra alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. du e som mig.
jag flyttar också bara runt på sakerna.. likadant med alla papper som ligger precis i hela huset.. :'(
kan du inte lägga ut lite bilder på h*n´s kläder?! :-D

2008-02-22 @ 11:11:38
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0