Vad har hänt sen sist!?


Nu är det länge sedan jag skrev igen! glömmer bort att skriva!
Vad har hänt sedan sist?

Hampus blev 4 månader igår. en stor plutt på 9350g och 67,7cm. Vi har börjat använda sittvagnen nu, han har ju vägrat liggvagnen sen han var nyfödd, men sittvagnen går det mycket bättre med, skönt!
Han har börjat få smakportioner nu också, gröt är favoriten.

Vi har köp hus också, en fin liten stuga vid Mölnbo så nyklarna dit får vi den 1 sep. Får se hur det går att bo i skogen, jag som alltid bott högt upp i höghus, läskigt att bo på nedre botten. kommer nog va ganska hispig ett tag och mörkrädd är jag också.. haha! Asfaltsblomma som Micke kallar mig!
Men det ska bli jätteskönt och mysigt att komma ut på landet! Måste fixa körkort.

Min bästa vän har gått och gift sig också och jag fick äran att vara tärna :) Åh brudparet var så fina!
Synd att  sonen våran inte tyckte det var kul med bröllop så vi fick åka därifrån tidigt, jag hade gärna stannat och firat..

Jag har fått gallsten också. Vart inne på akuten 2 ggr och läkare 2 ggr med smärta i magen. så ont har jag aldrig haft i mitt liv, vet inte vart jag ska ta vägen när det sätter igång. men nu har jag fått reda på vad det är iallafall, fick göra ett ultraljud och då såg dom att jag hade massa stenar i gallblåsan. så det blir antagligen att operera bort gallblåsan.

Det hade hänt lite sedan sist!
Ska nog städa lite nu, senare kanske mamma kommer förbi!

Puss





Kommentarer
Postat av: Lotta

fasen vännen.. att du inte uppdaterar mig lite oftare....

puss och kram! :-D

2008-08-19 @ 09:06:35
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0