Uttråkad


Idag har jag och Hampus varit själva hela dagen/kvällen! Micke är i Leksand med bror sin och kollar på hockey!
Hampus och jag har städat i köket, sjukt skitigt var det, måste börja lite smått och städa inför flytten.
Nästa vecka ska jag ha visning på lägenheten, se om det är någon som är intresserad!

Hampus har fått två nya tänder i veckan,så nu har han fyra. Tre nere och en uppe, vilket inte är så jättekul för mig för han bits när jag ammar honom.. ont som sjutton!
Snart är det dags att lägga killen och sova, han börjar bli lite gnällig! sitter i sin gåstol och går runt just nu.

Vi har skaffat mobiltbredband=sjukt segt!

Ska nog kolla lite på sommarkrysset nu! Hare...

Kommentarer
Postat av: Lotta

:-)

ska jag fixa något inför dopet??

2008-08-24 @ 22:16:52
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0