Städdag..



Vad klockan går snabbt idag då! Gick upp vid 9 och åt frukost.
Sen diska jag gårdagens disk, satt på en tvättmaskin, torka alla hyllor och bord från damm, dammsög och nu sitter jag här. lite duktig har jag varit idag iaf! Ska bara tvätta och göra iordning mig själv också.

Hmm undra vad man ska göra för middag idag då!? funderar på stuvade makaroner med nått till.

Imorn är det bebisens beräknade förlossningsdag, den man gått och väntat på i 9 månader. Inte för att jag tror att den kommer att anlända imorn, men det börjar närma sig. Högst 2 veckor kvar!

Sitter och funderar på vad jag ska köpa till Micke i födelsedagspresent också, inte det lättaste! Nån som har nått förslag?

In i duschen nu. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0