Bf+6dagar

Kom precis hem från en långpromenad, älsklingen min drog iväg mig ut till Ågesta för att sätta igång värkarna så det blir bebis snart. men jag har inte märkt av nått än. Vi börjar tröttna lite på att bara vänta.
Får se vad barnmorskan säger imorn, ska ju på kontroll då!

Ska också förbi försäkringskassan imorn så dom får hjälpa mig lite med föräldrapenningen, svårt det där. 
Massa papper och sånt som ska fyllas i. Svårt sånna dära vuxengrejer. hehe 

Fick ha gubben min hemma idag, han kände sig lite krasslig, så jag har tagit hand om honom lite :) 

Fint vänder här idag, soligt och varmt. 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

skönt att få ha honom lite hemma ibland också.. :-) så.. bilen är klar nu??

2008-04-15 @ 09:20:19
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0