Bf+5dagar


Helgen är slut!
Veckorna går så snabbt, snart kommer en ny!

Micke har precis gått och lagt sig. Jag har precis diskat och plockat undan lite! Skönast att ha ordning och reda när man vaknar. Sen vill man ju ha fint när man kommer hem med bebis :) ifall den skulle ske nu snart! Fast jag har ju inte kännt något alls än, så det kanske dröjer.

Fixat plats åt oss på Trosa camping nu också, så nu kommer vi finnas där hela sommarn fram till september! Skönt att ha nån stans att åka på helgerna.

Usch va varmt det är.. Jag går och öppnar fönster och Micke går och ständer dom. Jag svettas, han fryser! Kan ha nått att göra med gradivitetshormonerna.

Nu börjar jag på allvar bli trött på denna mage! Bort...
Ska krypa ner brevid min älskling nu och sova..

Kommentarer
Postat av: Lotta

men fan då.... hmmmm,... du.. jag tror att du får vara gravid resten av ditt liv nu. :_P
;-)

2008-04-14 @ 15:01:21
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0