Bf+3dagar


Har precis varit ute en sväng i det fina vädret, varmt och skönt och soligt :)
Funderar på om jag skulle göra iordning en kopp te och sätta mig på balkongen en stund.

Planterade om mina tomatplantor igår, se om det blir något av dom. Har ju inte gröna fingrar precis så dom kommer nog att dö.
Bakade en paj igår också, blev en mango och jordgubbspaj, hittade lite bär i frysen. den blev gó.
Åt jättegod mat också, grillade fläskfilespett med ris,sallad, tsatsiki och oliver, men jag åt alldeles för mycket, Micke bara skratta åt mig, blev så full i magen så jag kunde inte röra mig på ett tag.

Pratade en hel timme i morse med Lottsen.. kulkul. :)
Funderar på om vi ska göra drömmen du hade inatt till verklighet!? hehe ajaj.

Blir nog middag ute ikväll!

Det e nån som rör sig i magen på mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0