Bf+2dagar


Vart är du lilla bebis!? Ja det börjar vi alla undra.

Igår var jag och hämta min mobil, så fin :)
Skulle köpa en födelsedagspresent till Micke också, men hittade ingen!

Mamma och pappa var hos igår också och fika, och så fick pappa spela nintendo wii, det verka han tycka va kul!

Ska träffa mamma om en stund, vi ska gå till mormor och fika och hjälpa henne att tvätta fönster!
Micke ska jobba över ikväll så jag blir ensam.

Fick ett jättefint inbjudningskort idag på posten. Bröllop i sommar, mysigt! :)

Solen sken för en stund sen, men sen gick den och gömde sig igen!! :(
Dags att ge sig iväg ut.

Kommentarer
Postat av: Lotta

nej nu jäklar.. ska jag trycka lite på magen din åt dig?! ;-)

2008-04-10 @ 20:00:13
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0