BF 8 April


Idag är det beräknat att våran bebis ska komma, men den visar inga tecken på att vilja lämna magen min!
Har fått hem massa krångliga papper från försäkringskassan som ska fyllas i ang föräldrapenning. skitsvårt!

Sov dåligt inatt så jag sov till 10 i morse, skönt! men man får samtidigt dåligt samvete för att man sover så länge.

Imorn ska jag på besök hos barnmorskan, får se om hon har något nytt att berätta! Sen ska jag åka till Farsta och hämta mobilen min..

Har beställt en födelsedagspresent till min älskling nu på morgonen också, hoppas den hinner komma tills han fyller.

Man kanske skulle göra nån nytta idag..

Kommentarer
Postat av: Lotta

halloj. :-)
vad tycker du om brudbuketten på min blogg? :-)

2008-04-08 @ 19:43:02
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0