.


Har precis kommit hem från stan. Va en sväng och fika me Carro, det va länge sedan man träffa henne.
Imorn är det fredag igen. så skönt! veckorna bara springer iväg.

Berättade för chefen och dom på jobbet igår, så nu är det ingen hemlighet längre. Jag är gravid! dom tog det hela bra, vilket var skönt!
Min barnmorska ringde igår också för att höra hur det var med mig, hon var lite bekymrad över att jag mådde så dåligt är jag var där sist, men som tur var har det gått över nu och det blev hon glad över att höra! Det ska även dimpa ner ett kuvert i min brevlåda innom en vecka, med en tid för ultraljud i början av nov.. :) ska bli spännande!

Vi var på möte igår också, hos familjebostäder, där vi fick veta att vårat stambyte ska börja den 5 Nov, det lät inte speciellt kul. men det blir fint när det är klart...

Jaja nog för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0