Helg!


Ett tag sedan jag skrev! Orkar inte sitta vid datorn så mycket längre. somnar när jag kommer hem från jobbet, äter middag, sen somnar jag oftast igen.. sen blir det sägen vid 21! Stackars älskling, jag kan inte va rolig att umgås med nu.

Äntligen fredag, men veckorna går faktiskt ganska snabbt. :)
Imorn ska vi ner till mamma och pappas husvagn på kräftskiva. dom har hyrt en stuga till micke, mig, brorsan och hans kompis.

Nästa vecka är det bio med jobbet som gälller. och aven läkarbesök.

Tror försesten att det börjar synas nu, tror det är lite tidigt. men det ser iallafall ut som det..
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad för Din skull Gumman.. :-D
hur känns d nu?! :D

2007-09-01 @ 15:34:19
URL: http://lottsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0