Hejsan svejsan!

Hejsan och välkommen till min nya blogg! som antagligen bara Lotta kommer läsa ;)

Blev glad igår då min bästa vän ringde mig, inte ofta vi ses eller hörs! men det får vi hoppas det blir ändring på nu. hoppas "det" går bra för oss båda nu, skulle vara så kul!

Nu är man inne på sin tredje vecka på jobbet, semestern gick så snabbt. :( 4 veckor ute med husvagnen, mysigt fast vädret var inte det roligaste. Åkte från stockholm till Åbo, sen hela finland upp till Rovaniemi och hälsade på tomten mitt i sommaren. sen vidare till Haparanda och myggen! Sen hela sverige ner till Stockholm igen, fast det blev några stopp på vägen.

image2

Här sitter och fixar middagen vid Piteå havsbad. ;)

image3

Det fina stranden i Yyteri i Finland.

image4

Våran husvagn Astrid och bil Gudrun!

Ikväll blir det fotboll på tv tydligen. pojkens bror kommer över och ska kolla!

Vi höres! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0