,


Hej!
Några dagar sen jag skrev! men inte har det hänt mycket för det!
Helgen sov jag mest bort, och när jag inte sov så mådde jag dåligt! var också iväg en sväng och kollade på uppställningsplats till våran husvagn.

Tisdag idag så nu har man tagit sig igenom två dagar på jobbet med extremt illamående, som värst på morgonen, men den finns där hela dagen, och inte hjälper åksjuketabletterna heller. :( Nog om allt tråkiigt!

I helgen ska vi ner till mantorp, jag, pojken, min bror och en kompis till honom. det e nån slags lastbilsracing och utställning. ska bli skoj att komma iväg lite.

Snart blir det mat som pojken min lagat, mumsigt värre!

Kommentarer
Postat av: Lotta

halloj..
hmmm.. känns lite halvdåligt just nu för just nu så känner jag ju inga "sympton" alls.. hmmmmm....

2007-08-22 @ 17:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0