Underbart!

Dagen började underbart. En sur bebis, dom bilar i källaren så det dånar och det är skitigt här hemma! suck!
Var med mamma hos mormor igår, sen tog vi en omväg hem så att Hampus fick sova en stund i vagnen.

Mamma kommer hit idag efter jobbet och imorn och på torsdag! måste se till att Hampus inte är så blyg för henne eftersom hon ska ta honom på fredag då jag ska till läkaren.
Han har blivit ganska blyg på sista tiden, men det e vanligt att dom blir det i den åldern.

Borde inte barnbigraget komma idag!? brukar komma den 20:e! kanske blev nått knas nu när jag bytt bank.

Måste kasta massa skit som vi har här hemma tills vi flyttar, så dumt att ta med massa grejer i onödan. men jag har lite svårt att slänga grejer. lättare om någon annan gjorde det för då skulle man inte märka vad som fattas.

Jag måste sätta fart och läsa lite teori till körkortet, men det e så sjukt tråkigt! därför måste jag börja nu för det lär ta ett tag för mig. Tycker inte det e kul att ta körkort, men måste ha det nu när vi flyttar till skogen!
Bror min börjar i veckan med lastbilskort, hoppas det går bra för honom.. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

vilken härlig morgon vännen. :-)

vad ska jag ha för kläder på mig på dopet?

puss

2008-08-21 @ 09:46:27
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0