Natti


Trevlig kväll men trevligt sällskap som precis åkt!
Fick min efterlängtade pizza idag :) sen blev det så ska det låta och talang på tvn. Sen spela vi ett roligt spel, fast det var svårt för mig som har sådan dålig fantasi.. hehe

Micke gick precis och la sig, han ska visst gå upp om två timmar igen och kolla på nån hockeymatch, men det tror inte jag han kommer orka.

Imorn ska vi och gratta en kompis till micke som gift sig, annars är det inte så mycket planerat. Man kanske skulle trycka ut en bebis!?

Ne jag kanske också skulle gå och lägga mig, är nog lite trött iaf. Natti gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Ewie

gott med pizza^^ och natti med dig

2008-04-11 @ 23:37:07
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 23:44:23
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0