Imorn sätts det igång!


Imorn ska vi föda barn!
Eller dom sätter igång mig imorn eftermiddag, så det blir nog en fredagsbebis. :)
Äntligen börjar det närma sig tills man har bebis hemma.

Vart på södersjukhuset idag. då bestämde dom att det var lika bra att sätta igång mig eftersom jag gått upp så mycket i vikt på en vecka, högt blodtryck, äggvita i urinen och svullnad.
Så nu hoppas jag att jag får sova ordentligt inatt så man är pigg imorn. Ska ringa dom vid 12 tiden och få en tid då jag ska komma in.

På ctgn såg dom att jag hade mycket och starka sammandragningar.
Hade också öppnat mig 1 cm. så det är ju lite på G själv.

Snart dags att sova!
Önska mig lycka till.. hehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

känner mig lite dåligt uppdaterad här nu.. :-P
hur går det vännen?? pussar och kramar.

2008-04-18 @ 08:15:57
URL: http://Lottans.blogg.se
Postat av: Lotta

GRATTIS VÄNNEN!! :-)

2008-04-18 @ 19:33:17
URL: http://Lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0