Helg igen!


Fredag idag, veckorna bara springer iväg!

Var hos barnmorskan igår, hon tror det kommer dröja innan bebis kommer för huvudet låg ovanligt högt upp. hon kände först inte om det va huvudet eller rumpan som låt neråt, så hon fick göra ett ultraljud och då såg hon att det var huvudet. Hade också högt blodtryck så om jag får huvudvärk, flimmer för ögonen eller ont i magen ska jag höra av mig för då kan det vara havandeskapsförgiftning.

Efter jag varit på Mvc så åkte jag till Farsta centrum och kolla lite, köpte ny mobil som kommer på onsdag, dom hade inte den rosa inne så dom fick beställa den. så fin!

Har kollat massa efter klänning också, har ju fått ett förfrågan av min bästa vän som jag blev jätteglad över! :)
Men det e så svårt att hitta klänning, det kanske kommer in mera ju närmare sommaren man kommer.
Måste gå ner i vikt också efter gradiviteten så man inte ser ut som en tjockis.. hehe

Man kanske skulle laga nån god mat till mig och älsklingen ikväll. med vad?


Kommentarer
Postat av: Lotta

:-)
men åååååå.... om du dammsuger, har sex, hoppar, badar och massor sånt så kan h*n kanske vilja komma ut..
:-P

2008-04-04 @ 21:26:57
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0