Fortum!


Är uppe tidigt idag! Dom ska komma från fortum och byta ut våran elmätare.
Annars händer det inte så mycket idag. ska nog bara till centrum och träffa mamma och mormor en stund!
Dom har öppnat ett jättefint cafe i centrum.

Var på bio i Söndags med Johanna, såg Angel! Den va faktiskt bra, även om den slutade konstigt.
Annars var helgen lugn, på lördagen va vi på middag hos bror min.

Och bebis verkar inte vilja komma ut, går in i V 40 idag. KOM UT!

Igår var jag på jobbet och hälsade på, det va skoj! Kom fram några stammisar och klappade mig på magen!

Fick förästen min deklaration i måndags, får tillbaka 4700 kr :) Härligt!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

kunde de pengarna ha kommit mer perfekt??!! :-)
saknar dig vännen, men i maj, då ses vi..
pussochkram!!

2008-04-03 @ 07:25:34
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0