Äntligen är han här.


Efter 18 timmar kom han! våran lilla kille. 10 dagar försent.
Fredagen den 18 April kl 10:04 kom han ut. 4075g och 55 cm, en riktig bjässe. :)
Måste säga att det gjorde bra mycket ondare än jag hade trott att föda barn, blev både lustgas, tens och eda till hjälp och såklart micke som stog och skrek på mig :) barnmorskorna var imponerade på honom.
Eftersom killen hade gulsot fick han ligga i solarium i 12 timmar för att få bort gulsoten, så vi fick inte komma hem föräns igår, så underbart att vara hemma, så nu går vi på kontroll och kollar så det inte kommer tillbaka.
Det jobbigaste nu är väl att han inte vill sova på nätterna, så då går både Micke och jag runt som lik på dagarna, hoppas det kan ändras på.

Nu ska jag passa på och göra lite nytta. Micke är nere med husvagnen i Trosa och Hampus sover. Finns lite att städa här hemma..

image14
Hampus i Farmors famn.

image15
Hampus med pappa sin.

Kommentarer
Postat av: Lotta

:-)
Grattis vännen. Vi hoppas att kläderna inte var för små redan.. :-P
Pussar och Kramar Från Lotta Och Thomas

2008-04-23 @ 09:29:04
URL: http://Lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0