Brasa


Uppe med tuppen idag! Micke väckte mig innan han åkte till jobbet i morse, han hade tänt en brasa åt mig i öppna spisen! Mysigt. Så jag gick upp och gjorde varmchoklad och myste..

Hampus och jag är förkylda! Jobbigt för lillen som inte kunnat sova inatt för han var så täppt i näsan. Nu rinner det ut istället, Usch! men skönt att han kan andas ordentligt!

Idag får vi vedleverans!

Har ringt och beställt tårta till dopet precis, sen pratat med kyrkan, ska skicka mamma och kolla på lokalen där vi ska ha fika så vi vet vad som behövs skaffas dit.

Fick besök igår av Mickes bror och tjej! trevligt.. Var nere vid sjön och kollade lite.
Fick också massa kött av grannen igår igen, han är snäll han :))

Vi har en vit orm i våran damm, vad är det för sort? grannen berätta att det finns mycket huggorm här i området. Året han flytta hit körde han bort 3 hinkar med huggorm och släppte nån annan stans..  En var påväg upp för hans trapp..Usch sånt vill jag inte veta!!!!


Tungan är ofta utanför munnen..



mums gröt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gosiga kinder. :-)

Vad vill hampus ha i doppresent?? :-D

2008-09-15 @ 20:17:29
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Lotta

är det okej om jag har svarta boyxor, svart tröja med en rosa grej utanpå?? :-S

2008-09-16 @ 08:27:35
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0